Heeft u een storing?
Met vakkundige medewerkers en een 24 uurs servicedienst kunt u vertrouwen op Velo van der Bij. Mocht er onverhoopt een storing aan uw CV ketel voorkomen dan kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken. Dus ook in het weekend en met de feestdagen.
Geen contract?
Heeft u geen contract met Velo van der Bij maar wel een storing? Uiteraard kunt u ons dan ook bellen. Deze kosten worden op regiebasis aan u gefactureerd, daarna is het mogelijk om direct een abonnement af te sluiten.
Wij laten u niet in de kou zitten!
Welke stappen kunt u zelf ondernemen?
Heeft u een storing aan uw toestel? Controleer dan eerst een aantal algemene punten die u zelf waarschijnlijk al kunt oplossen. Zie hiervoor onderstaande controle lijst. Deze kunt u stap voor stap doornemen.
- Is er gas aanwezig? Staat de hoofdkraan van uw gasmeter open?
- Brand de waakvlam (als deze aanwezig is)?
- Heeft u spanning in uw woning? Staan alle zekeringautomaten op aan of omhoog?
- Heeft de cv ketel daadwerkelijk spanning? (testen met een lamp) Zit de stekker erin?
- Werkt uw thermostaat wel? Staat de klokthermostaat goed ingesteld op de juiste tijd?
- Is er voldoende waterdruk aanwezig in de cv installatie? De druk zal minimaal 1 bar moeten zijn (1,5)
- Heeft u het toestel al opnieuw opgestart? Storing/toestel resetten! Dit kan doormiddel van de resetknop of stekker eruit en er weer in.
- Werkt zowel tapwater als centrale verwarming niet?
- Zit er lucht in de leidingen en cv ketel? Graag eerst ontluchten!
Neem contact met ons op!
Storing melden met lage urgentie
Storingen die geen urgentie hebben kunt u melden via www.velovanderbij.nl of mailen naar info@velovanderbij.nl. Bij binnenkomst van uw vraag of melding nemen wij vervolgens contact met u op om een passende afspraak te maken.
Storing melden met hoge urgentie
Storingen met enige spoed kunt u telefonisch melden. Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar op 053-4337031.
Mocht de situatie zich voordoen dat de cv ketel niet meer te repareren is, dan is het mogelijk uw cv ketel binnen 2 dagen door ons te laten vervangen. Tijdens werkdagen kan dit zelfs binnen 24 uur!! Voor nood zijn er elektrische kachels aanwezig. Zo zorgt Velo van der Bij ervoor dat u nooit in de kou blijft zitten.
Bij het melden van storingen krijgt u altijd een van onze eigen medewerkers te spreken. Onze medewerkers kennen onze klanten en zullen dan in overleg met u een passende afspraak maken voor het verhelpen van de storing. Direct als dit nodig mocht zijn of anders de volgende dag mits de situatie dit toelaat.